Deborah in Afrika

South Africa

Hoi beste trouwe volgers van mijn blog!

Inmiddels bestaat dit blog al 2 jaar en heb ik al redelijk wat (vooral Afrikaanse) landen op mijn 'bezochte landen' lijstje toegevoegd:)

Momenteel zit ik in Boksburg, dit ligt vlakbij Johannesburg. Ik heb een vrij crappy reis achter de rug met veel vertragingen. In Egypte kwamen er nog mannetjes met gele vestjes aan boord die met metaal of magnetische detectoren het vliegtuig inkwamen om een en ander te controleren. Wat er aan de hand was? Geen idee, alleen de Egyptische reizigers werden in het Arabisch geinformeerd wat er aan de hand was..

Gelukkig ben ik veilig aangekomen. Mijn pick-up was er ook al toen ik in de Arrivals aankwam, dus ik heb nu een heerlijk vooruitzicht op 2 dagen rust met zwembad en tot nu toe heerlijk weer:)

Zometeen maar eens naar de supermarkt lopen (die volgens de backpackers-eigenaar enkele voetbalvelden groot is) om wat ingredienten voor avondeten te halen!

Het valt me op dat hier veel minder gehassled wordt. Geen mannetjes die je tas letterlijk afpakken om het op een karretje te gooien en vervolgens voor zn diensten geld vragen. Geen taxichauffeurs die blijven zeuren of je echt niet een ritje met hun taxi meewil, enz!

Nou, verder heb ik weinig te vertellen!

Liefs en tot snel!!

Reacties

Reacties

Oma

Blij dat je goed bent aangekomen .Geniet van het mooie weer.Ben druk bezig met Israel.Liefs Oma

an

hey deb, gelukkig ben je goed aangekomen. misschien hadden ze aanwijzingen dat er iets stond te gebeuren, vandaag is er in cairo airport namelijk een bom aangetroffen.
geniet van het mooie land, liefs an

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!