Deborah in Afrika

Aangekomen

Lieve volgers,

Hier even snel een reactie. Ik mail namelijk vanuit een Ghanees huis en wil niet teveel tot last zijn;)Gisteren heb ik rondgelopen in Casablanca en vannacht om 5.00 lag ik in mijn veels te warme hotelkamer te Accra. De mensen zijn echt relaxt en het is allemaal best verbazingwekkend goed geregeld.

Behalve dat mijn creditcard werd ingeslikt. Ik toch de beginnersfout maakte door een mannetje mijn koffer te laten dragen terwijl ik geen Ghanees geld nog had. Ik nog een dag langer in Accra moet blijven dus ga denk ik morgen de stad maar even in met een tro tro.

Het eten is trouwens ook erg lekker! De uitgebreidere verhalen en foto's (nu alleen nog uit Marokko) volgen na dit weekend.

Het belangrijkste is dat ik voor zover ik denk en weet, ik veilig ben!

Tot snel!

Reacties

Reacties

Matthias

Haai Deb, goede berichten! Behalve je cc dan... Heb je de kaart wel weer terug?

Paula

Hai lieve deb,
Goed te horen dat je veilig bent aangekomen!! have fun komende tijd, ben erg benieuwd naar je belevenissen.

xx paula

Roel

Nou veilig zijn is alvast een goed begin. Veel plezier!

an

hey debje,
Ben superblij dat je goed bent aangekomen. Ik zat gister tijdens werkcollege stiekem op schiphol.nl te kijken en zag dat je goed vertrokken was.

ben benieuwd!

liefs an

Boaz

Goed nieuws!!
Ben benieuwd naar de langere verhalen ;-)

Boaz

Esther

Spannend!

Kan me inderdaad ook nog herinneren van mijn avonturen in Australië (ja, ok... wel een Westers land, maar goed) dat het in het begin nogal chaotisch verliep, terwijl ik in mn planning en in mn hoofd alles op rolletjes had.

Succes en have fun! Take care :D

Dennis

Nou mooi. Is dat al verhoord!

Succes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!