Deborah in Afrika

Pasen

Koken in de gang, bij gebrek aan licht en electriciteit

Reacties

Reacties

jack'o

whaha, te gek! dat is nou hoe het leven hoort te zijn! pionierenmanieren ten top :-)

Goed naar de zin in 't verre zuiden? Qua weer zijn we jaloers op je. Gelukkig dat je soms wat water in je kamer hebt enzo, dan kun je je weer een beetje thuis in Nederland wanen. Hier regent het nog altijd regelmatig ;-)

Maar nu komt ook de lente hoor :-)

Mooie rok draagt u daar trouwens! plaatselijk opgescharreld?

btw, navigators songfestival was echt super :) 'kheb ok nog meegespeeld

Houdoe, brede armzwaai uit Tilburg! =)

Deborah van Middendorp

Het is top hiero! Moet wel zeggen dat ik het NSA-leven mis. Toch heb ik ook hier besloten echt een eind aan mijn NSA-ervaringen te maken bij wijze van: overgang van student naar werkende. Ben blij dat de lente er is in NL, ik gun jullie ook echt wel wat warmte. Jullie hebben btw niet gewonnen met songfestival he? Over regen gesproken, dat doet het hier ook, maar dan vooral snachts.
Die rok komt uit de zak voor de 3e wereld. De westerse kleding wordt gewassen, gestopt en weer keihard op kleine markten verkocht. Ik zag deze hangen en heb hem op de gok gekocht. Ik moet hem via mijn hoofd aantrekken, maar dat is verder niet erg. Voor Ghana is het een prima rok. Btw ze verkopen ook enorm goedkope recycle slippers!

Houdoe! Ik zal goed op die Kwattakopkes letten hier;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!