Deborah in Afrika

Kaapstad

Vervolg:

In Kaapstad werd in naar de Backpackers gebracht, helaas gooide ik per ongeluk de deur tegen een lantaarnpaal aan waarop de chauffeur erg pissed werd: are you craze?? Whoooops! Didn't know what to do, ik denk dat mijn WA verzekering niet werkt in dit soort situaties. Uiteindelijk is de man weggereden..

Het is een leuke backpackers! Ik deel mn stapelbed met een man van 70, erg interessant! We leven namelijk een omgekeerd ritme. Als ik naar bed ga, staat uit op:P

De eerste dag heb ik een beetje geshopt en vooral de stad doorgelopen. ' savonds wat gedronken met wat backpackers.

Op dinsdag heb ik lekker uitgeslapen en ben daarna naar Camps Bay gegaan. Dit is een prachtig strand met uitzicht op de tafelberg! Daarna naar the Waterfront gegaan (dit is een groot winkelcentrum) waar ik kaartjes voor Robben eiland kocht. Eind van de middag ben ik met 2 braziliaanse, 1 duitse en 1 canadese gast de tafelberg gaan beklimmen. Grappig was dat ik de langzaamste leek te zijn, maar uiteindelijk als eerste de top bereikte! Omdat de 2 snelsten de weg kwijtraakte:) \

Vanochtend heb ik koffiegedronken met Ana (die ik ken uit Tanzania) en in de middag naar Kalk Bay gegaan, aldaar zeeleeuwen gezien en mooie stranden. Wel jammer was dat de trein op de weg terug opeens stopte met rijden. Ben toen uit de trein ges[prongen en heb met lokale minibusjes de weg terug naar Kaapstad moeten zoeken!

Moet nu gaan!x

Reacties

Reacties

Matt

Gaaf zeg! Echt die tafelberg moet ik ooit ook een keer beklimmen, lijkt me echt gruwelijk gaaf!

Oma

Ik reis helemaal met je mee ! Datum reis Israel geef moeilijkheden i.v.m.Pesach.Geef nog even datum door , misschien nog wat schuiven.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!