Deborah in Afrika

Verblijf de eerste nachten

Verblijf de eerste nachten

Hoi!

Ja, nog steeds ben ik me aan het voorbereiden op een fantastische tijd in Ghana.

Inmiddels heb ik ook een verblijf gevonden voor de eerste 2 nachten in Accra.

Ik zal in de nacht van 5 en 6 februari slapen in een B&B. (http://www.djembee.com/b&b.html) Deze is opgericht door een gemixt stel.

Op zich is het niet goedkoop, maar het schijnt dat je daar erg goed opgevangen wordt. De bedoeling is dat zij me komen ophalen bij het vliegveld. Verder krijg ik ontbijt, avondeten en onbeperkt adviezen over het reilen en zeilen in Ghana. Ze zullen mij ook op de bus zetten en mijn ticket reserveren. Fantastisch toch!

Verder ben ik op consult geweest bij de tropenarts. 7 januari krijg is de vaccinaties die nog aanvullend nodig zijn voor Ghana (2e keer Hepatitis A en Meningococcen ACW135Y). Morgen ga ik starten met een proefbehandeling Lariam. Het zou namelijk een beetje jammer zijn als je voor 7 maanden aan malariatabletten koopt en je kan er vervolgens niet tegen!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs

Reacties

Reacties

annika

hey deb,
klinkt goed ! mooi geregeld as usual ;) ben benieuwd !!
liefs an

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!