Deborah in Afrika

Kumasi

Reacties

Reacties

Tijs

Ziet er goed uit allemaal. Prima kamer lijkt me, met de omgeving kun je vast ook wel uit de voeten. Dat grote gebouw is vast het ziekenhuis?
Groeten en succes met het aanpassen, Tijs vd Brink

Deborah

Hee Tijs,
De omgeving is prima, aanpassen gaat ook goed!Deze foto is het uitzicht vanuit mijn kamer. Het grote gebouw volgens mij ook een studentenflat. Het ziekenhuis heb ik gisteren heel even gezien, het is niet groot en ziet er niet zo uit. Zodra ik mijn fototoestel meeheb naar de kliniek komt er wat op mijn weblog te staan!

Gaby

Lees met bewondering en verbazing je verhalen. Allemensen, wat heb je al veel meegemaakt hè?!! Veel succes met alles en de hitte. Take care!! Love Gaby

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!